Adrese:
Jelgava, Akmeņu iela 1, LV-3004, tālrunis: 63028857, e-pasts: 4vskjelgava@gmail.com
skolas mājaslapa: www.4vsk.jelgava.lv, darba laiks: darba dienās: no 8:30-15:00, sestdienās, svētdienās un svētku dienās – slēgts.

pirmdiena, 2010. gada 11. oktobris

Atgādinājums parādniekiem

Sveiki, cienījamie bibliotēkas lasītāji! Sakarā ar bibliotēkas elektroniskā kataloga izveidi mēs aicinām visus aizmāršīgos lasītājus, kuri grāmatas nav atnesuši atpakaļ noteiktajā termiņā (pat ja tas ir krietni pārsniegts) – lūdzu atnesiet tās atpakaļ uz bibliotēku! Jo īpaši mēs gaidām mūsu bijušos audzēkņus, kuri ir pamanījušies pabeigt vai izstāties no skolas ar nenokārtotām saistībām pret bibliotēku. Saprotams, ka soda naudas nevienam nekad nav tikušas piemērotas un netiks, tomēr šīs grāmatas ir tik ļoti nepieciešamas arī citiem skolēniem. Mēs esam atvērti kā jau vienmēr – katru darba dienu no pulksten 8:30 līdz 15:00 skolas jaunajā korpusā 1.stāvā.

Tikmēr piebildīsim, ka grāmatu ievade elektroniskajā katalogā norit raiti. Skolas bibliotekāri katru dienu cītīgi apstrādā visas bibliotēkas grāmatas pēc kārtas, lai pēc kāda laika to izsniegšanas process varētu notikt daudz ātrāk un precīzāk ar speciālu datorprogrammu un skeneriem. Šobrīd esam apstrādājuši vairāk nekā 7500 grāmatas, kas starp visu Jelgavas skolu bibliotēkām mūs ierindo augstajā otrajā vietā! Protams, ka mēs nevaram apstrādāt grāmatas, kas ilglaicīgi netiek atnestas, tāpēc priecāsimies par ikvienu parādnieku, kurš aiz cieņas pret savu skolu beidzot nokārtos savas parādsaistības. :)

Jūsu bibliotēka

1 komentārs:

  1. atru dienu kļuva par cīņu, kad uzzināju par mana vīra lietu. Es nevarēju ēst, gulēt, strādāt vai kaut ko darīt, nedomājot par to. Mūsu laulība bija uz sliekšņa beidzas, es varētu justies tā. Es nolēmu izmēģināt mīlas burvestību Dr. Obodo kad es atklāju savu informāciju tiešsaistē, un es sāku gaidīt, lai redzētu rezultātus.

    Mazāk nekā vienu dienu viņš pilnīgi mainīja savu attieksmi pret mani un pārtrauca lietu tajā pašā dienā.

    Paldies tik Tik Tik Tik daudz Dr. Obodo. Tu esi pārsteidzošs!!ja jums nepieciešama palīdzība šeit
    E-pasts : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234) 815 542548-1

    Mrs Vanessa

    AtbildētDzēst